30 dagars fullständig nöjdhetsgaranti
Vad innebär det?
På Wavell tror vi på att ljud är något som bör upplevas. Ljud är subjektivt och samma gäller för "människors öron." Alla är olika och av den anledningen kan det vara svårt att hitta precis den hörlur, högtalare eller annan produkt som passar just dig.
Därför erbjuder vi på Wavell en 30 dagars fullständig nöjdhetsgaranti:
- Testa våra produkter i upp till 30 dagar, om du inte gillar dem returnerar du helt enkelt.
- De 30 dagarna börjar från det att du hämtar ut paketet.
- Det enda vi kräver är att du behåller all förpackning och tar väl hand om produkten under "testperioden".
Enkelt, eller hur?
Vanliga frågor
Tack för att du delar! Det verkar som en användbar resurs för andra kunder.
Hur lång är leveranstiden?
Vi skickar alla vardagar med PostNord. Om du beställer före kl. 15 på en vardag kan du förvänta dig att ha paketet nästa dag, senast dagen efter.
Kan man ringa till er?
Som grundregel nej. Vi strävar efter att hålla all kommunikation via e-post för att säkerställa att vi har en komplett kundhistorik för alla samtal. Detta gör vi för att kunna erbjuda bästa möjliga service. Du kan alltid boka ett samtal om så önskas.
Hvad koster fragten?
Vi erbjuder gratis leverans för köp över 598 kr. till postombud med PostNord. Önskar du hemleverans kostar detta 69 kr.
Kan man avbryta en order?
Om du har lagt en order och den ännu inte har skickats, kan du med fördel kontakta oss på info@wavell.se eller via vår livechatt för att avbryta din order.
Jag är osäker på om hörlurarna passar mig?
Som några av de enda på marknaden erbjuder vi 30 dagars fullständig nöjdhetsgaranti på alla våra produkter. Du har alltså möjlighet att prova hörlurarna själv i upp till 30 dagar.
Kontakta oss
Har du några frågor?
Vår kundtjänst är öppen måndag till fredag från kl. 8 till 20. Vi svarar inom 24 timmar.